Adsense annonser i mitten på alla blogginlägg

Adsense annonser i mitten på alla blogginlägg

Rasmus
Hej!

Jag har letat runt som en galning (vill gärna lösa problem själv) men nu efter 3 timmar ger jag upp och vänder mig hit... Jag visar för närvarande adsense annonser i samtliga mina blogginlägg längst upp till vänster men nu skulle jag vilja lägga till en annons till och då i mitten på alla inlägg.

Min fråga är då, vilken kod ska jag bädda in min adsense kod i för att annonsen ska börja synas i mitten på alla mina blogginlägg ?

MVH Rasmus

Re: Adsense annonser i mitten på alla blogginlägg

Hej, jag tror inte det finns en sån funktion i n.nu.

Men jag skickar frågan högre upp i supporten.

Re: Adsense annonser i mitten på alla blogginlägg

hej

Testa att lägga in en Adsense kod direkt i inlägget, där du vill att annonsen ska synas.

Du måste dock göra det i HTML läget annars kommer koderna förstöras.