Det var allt om oss, vill Ni veta mer hör gärna av Er!

3 Comments

Eric Eric

Re: Alf Helin

Hej det är kul att det finns folk som använder n.nu i din ålder även i min!

Mvh: Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!
websimon websimon

Re: Alf Helin

Kul att läsa att du gör hemsidor trots den respektabla åldern!

/Simon
Begagnade Barnklader.n.nu
Använder med glädje n.nu på bland annat Inredning Online | Begagnade Barnkläder
Alf Alf

Re: Alf Helin

Man kan kanske säga så här att vad gäller sex och internet finns det ingen åldersgräns uppåt*smile*!

Tack för de fina kommentarerna och allvarligt talat tror jag man lever längre om man håller sin hjärna i gång!