Ändra bakgrundsfärg på ett fällt på sidan

Ändra bakgrundsfärg på ett fällt på sidan

Sören vB
Hej

Kan jag gå in och ändra på koden/css för att få vit bakgrund på fältet där jag har Royal Canins
logga då loggan skall ligga på vit bakgrund och hur gör jag då?? gäller bifogad sida
www.lenaslekochfritid.se/hostnosen

Re: Ändra bakgrundsfärg på ett fällt på sidan

HEj

För att byta den är det enklast att byta alla.
Det går att byta endast den sidans bakgrundsfärg men det kräver en hel del egen kodning.

** Enkla sättet **
Leta upp:

li.post {
    background: url(bg_post.png) repeat-y scroll 0 0 #FFF4E3;
    border-radius: 3px 3px 3px 3px;
    margin-bottom: 20px;
    padding: 20px;
    list-style: none;
}

och byt FFF4E3 till FFFFFF

Samt
.post img {
    padding: 2px;
    border: 2px solid #73502E;
    margin: 10px;
}

och ta bort
    border: 2px solid #73502E;

Re: Ändra bakgrundsfärg på ett fällt på sidan

Sören vB
Tack för snabbt svar..