Annan persons hemsida kopplad till mitt företag

Annan persons hemsida kopplad till mitt företag

Annette
Har ett problem. Jag har en salongslokal som står tom - trodde jag. Det visar sig att någon har hyrt ut den och den som nu hyr har ordnat en hemsida hos er. En rörig historia när allt uppdagades i dag och i slutänden vägrar hyresgästen att flytta ut. Hyran är betald av mig hela tiden så jag vet inte hur länge detta har pågått. Nu byter jag lås men jag vill definitiv inte ha en hemsida med annat företagsnamn kopplat till min företagsadress. Hemsidan det gäller är www.charmnbeauty.nu och adressen är Hovmästarvägen 3, Hökarängen.

Vad gör jag?  Svara gärna via min mail: [email protected]

Mvh/Annette Price
(www.topnotchsalong.se
 har varit registrerad hos er)

Re: Annan persons hemsida kopplad till mitt företag

Hej Annette.
Jag tror du och din "hyresgäst" får försöka ordna det själva. Att be hyresgästen ändra postadress är väl att begära lite väl mycket om nu hon har sin verksamhet på den postadressen vilken verkar vara så också.
Byter du lås och hyresgästen flyttar sin verksamhet så bör det ju ligga i hennes intresse att ändra till sin nya postadress så kunderna hittar företaget.
Hoppas det ordnar sig på bästa sätt för dig.
Vänliga hälsningar / Best regards