Använda mallar med White Label

vigge50
Hej
Om man ska göra en hemsida till en kund och använder white label, är det möjligt att välja någon av de mallarna som finns eller måste jag hitta mallar på annat håll? Jag har för mig att när de var nytt för många år sen och jag var aktiv här på forumet så läste jag att valet av mallar försvinner med white label och när jag kollar på exempel sidan så är funktionen borttagen.
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Använda mallar med White Label

Bara lägg till : /?showtemplates=yes
efter sidans adress när du är inloggad.

Så ska du kunna välja mallar.

Re: Använda mallar med White Label

vigge50
Okej, tack.

Finns det någon sida där man kan visa vilka mallar som finns tillgängliga utan att vara inloggad på sin hemsidan?
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Använda mallar med White Label

Är du inte inloggad kan du se, men inte välja/byta

Re: Använda mallar med White Label

vigge50
Okej, men var kan jag se mallarna utan att vara inloggad? Om jag ska skicka ett mail till en kund och visa mallar som finns att välja på, måste jag ta bilder på några av mallarna och skicka eller finns det en sida där det finns bilder på alla valbara mallar?