Apple Touch Icon

Albin
Hej!
Det är så att jag har letat runt massor och försökt komma på lösningar men inget funkar. Så här är min fråga: Är det möjligt att ha Apple Touch Icon för hemsidor skapade på n.nu? Det är ju möjligt att ha favicon så då borde det gå att ha Apple Touch Icon? Här kan du läsa lite om Apple Touch Icon https://developer.apple.com/library/content/documentation/AppleApplications/Reference/SafariWebContent/ConfiguringWebApplications/ConfiguringWebApplications.html

Re: Apple Touch Icon

Du får ladda upp bilderna och manuellt lägga dem som länkar i koden under egen mall.
Det finns tyvärr ingen inställning för att lägga till dem.