Att N.nu skall kosta pengar

Martin
Tjena,

Har anvant sidan med ett par olika webbsiter och tycker n.nu ar riktigt skont. Tills jag sag ni andrade reglerna om att man enbart far en provotid pa 30 dagar. Really?! Att verkligen allt ska ga ut pa att tjana sa mycket pengar under varje sten. I min asikt ar det val bara bra om det finns sa manga personer som valjer n.nu och genom detta sprids Er hemsidegrej. Jag menar utan premium finns det redan begransade installningar och reklam. Om jag ar nojd med detta, varfor kan jag inte fortsatta anvanda gratis-verisionen och en vacker dag kanske jag har utvecklat sidan sa pass mycket att jag valjer att kopa Premium. Detta ar namligen historien av en annan webbsida och skapat med er. Man hinner inte komma langt pa en manad, det borde nan av du veta Jim.

Trakigt nar folk blir giriga, varlden smittar av sig.

Tack for mig, Martin

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Läs gärna informationen som finns på denna sida ”Inte längre gratis för nya installationer” Förklaring finns b.la. på varför det inte är längre möjligt att skapa gratis hemsidor. Det kostar pengar att driva ett företag, anställda skall ha sina löner, tjänster och produkter köps in, serverplats för hemsidor kosta, el och tele mm. Att erbjuda gratis hemsida betalar inga kostnader. Du skriva att N.nu är girig, men vem skall betala för din hemsida! Jag tror knappt att din bästa granne i längden lånar ut sin mobil, cykel eller bil utan att förr eller senare vilja ha betalt.
Jag tror att tanken med att erbjuda gratis hemsida som varit möjligt tidigare var att förhoppningsvis att flertalet skall bli premiumsidor. Det raderades över 30 000 inaktiva hemsidor förra veckan, förmodligen tänkte man som du att man skulle uppgradera en vacker dag, men den dagen kom aldrig.

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Proteinpulver
Det går ju trotts allt fortfarande att få n.nu helt gratis!
Att man får anstränga sig lite och anknyta till verkligheten och hjälpa n.nu på andra sätt, det låter väl inte orimligt? Har du en del kompisar som tecknar upp sig för en sida och några av dem betalar för premium eller i sin tur serverar några andra kompisar med erbjudandet om en kraftfull hemsida så slipper du ju betala.

Visst kan man se det som att n.nu har blivit giriga, men allt går väl att vända i en spegel, det kan lika gärna vara den som tar för givet att få allt gratis utan ansträngning som blivit girig, eller? Med tanke på vad man får för pengarna så är det väldigt mycket jämfört med de alternativ jag har sett.

Protein Whey om vassleprotein och proteinpulver.

Hälsokostbutik Köp på nätet

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Eric Bodin
Startade nyligen en ny hemsida och såg det, fy och fasa.
Jag sticker, det var bättre förr..

Mvh: Eric
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Anna
Jag hade ingen aning om detta, har två hemsidor redan i gratisversionen men har inte kunnat mecka så mycket med sånt pga av att jag skadade ryggen i våras och inte kunnat sitta så mycket vid datorn.

Nu hade jag tänkt göra en hemsida där jag skulle blogga lite om lite olika pyssel och hantverk jag gör som hobby. Inget man tjänar pengar på och som arbetslös så har jag helt enkelt inte råd med en sida som kostar pengar, har heller inte tid och orki att hålla på att värva folk för att få hemsidan gratis.

Det är trist men jag får helt enkelt leta efter nån annan gratis sajt att ha mina hantverk på...

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Hej Anna, har du redan två gratisversioner så gäller ju "gratis" för dem, hemsidor som har skapats innan 21 mars 2013 är ju fortfarande gratis.

Re: Att N.nu skall kosta pengar

Anonym användare
Jag slutade på N.nu för att det kostade pengar. Kolla in gratiswebbsidetjänsten Weebly här: http://www.weebly.com/