Autostart/loop en mp3fil

Benyamin Lindgren
Hejsan! fick ett superbra svar från TheSuss innan angående en fråga om MP3-filer.

Men nu verkar det ju som att det inte fungerar riktigt.

Jag vill att låten ska Autostarta och Loopa sig själv när man går in på sidan.

KOD: ##MP3PLAYER URL="http://uploads.staticjw.com/sw/swefun/68-the-soft.mp3&loop=yes&autostart=yes" END MP3##

Detta funkar inte, då den varken loopar sig själv eller autostartar. Vad är det jag gjort del? ;_;

Re: Autostart/loop en mp3fil

Jag fick detta ärende skickat till mig.

Dessa inställningar gäller den gamla mp3 spelaren som inte var responsive för mobiler.

Du kan byta tillbaka till denna gamla som lär funka genom att använda denna kod:

<embed src="https://staticjw.com/swf/audioplayer.swf?soundFile=https://uploads.staticjw.com/sw/swefun/68-the-soft.mp3&loop=yes&autostart=yes" height="24" width="290"></embed>
/ Jim Westergren