BUGG!

emilsson
Hej!
Det finns en bugg på sidan "Rekommendera". Där står det att jag har -1 poäng. Jag antar att du bara behöver skriva dit "+1" i uträkningen, så att det blir 0, och inte -1.

Emil Johansson

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: BUGG!

Det är ingen bugg faktiskt ;)

Det är möjligt att ha mindre än 0 om till exempel jag tipsar en kompis och sedan använder den poängen och sedan raderar min kompis sin hemsida.

Re: BUGG!

Jonas
Lånar denna tråd lite :D
JAg skulle kolla en sak på min kompis sida, så jag  loggdade in på den från min dator.
Och då försvan ett poäng dvs det blev -1.
Får man tillbaka poänget om han loggar in på sidan från sin dator?

Re: BUGG!

vigge50
Ja, det får du
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se