Belöning till hemsida??

jocke
Hej, jag har ett disskusions forum på min sida, och där finns ett ämne som jag skulle
bilja att besökaren skulle kommentera om stavfel, och ge tips mm.

Men vad skall jag "fresta" med så att dåm skall göra det?

T,ex här på N.nu om man gör något bra, så får man gratis uppgradering.
Men vad skall jag ge för belöning till besökarna på min hemsida??

Jag skulle vilja ge någon belöning annat en att ynkilgt säga tack.

Finns det någon widget som man kunde ladda ner från google??

Jag tackar för era svar!

Re: Belöning till hemsida??

Hej Jocke.
En Trisslott kanske? Jag skojade bara lite.
Naturligtvis så vill du ge bort något som är gratis och även lockar dina besökare till handling. Nu handlar din sajt om offroad och det du vill ge bort bör kanske vara något om ämnet. Du kan t.ex. skapa en pdf fil som handlar om.
10 sätt att bli en bättre offroad åkare.
Bygg en egen offroad.
Så här går du tillväga om du vill börja med offroad.
Den här typen av pdf-filer kan du ju erbjuda också för att locka prenumeranter till ditt nyhetsbrev.
Men för att slippa alla kommentarer om felstavningar så använd Microsoft Word eller Open Office. Skriv din text och rätta till felstavningarna, kopiera till anteckningar innan du lägger texten på din sida så du inte får med för mycket skräpkod.
Det gäller bara att vara lite kreativ, titta lite vad andra har gjort. Men kopiera inte något rakt av.
Hälsning Johnny

Re: Belöning till hemsida??

jocke
Var och hur kan jag skapa en Pdf-fil?

Re: Belöning till hemsida??

Var och hur kan jag skapa en Pdf-fil?

Re: Belöning till hemsida??

Ja enklast är nog att du tankar ner tex Open Office som är en kontorssvit där du kan skapa textdokument, gratis är det också. Open Office har en inbygd funktion som gör det möjligt att skapa ett pdf av ditt textdokument.

OpenOffice

/Johnny/

RE: Belöning till hemsida??

jocke
ok, fast jag vet inom det skulle löna sig. jag skulle vilja ha typ så att man kan registrera sig på nåns sida och sen kan jag ge till den meddlemen som tipsat mm.
t,ex: Uppgradering, (uppgraderingen skulle vara att man kan skicka t,ex 100st meddelanden i veckan till andra istället för 40st som man annors skulle kunna göra...
Och att man skulle få sitt namn på t,ex en "belönings panel" att där skulle man kunna få sitt namn inristat och sen skulle det så hur många gånger man har hjälpt mm.
Och att man skulle kunna få en "Stjärna" bredvid namnet i en vecka som vissar att man har hjälpt till mm.)

Men när det inte går med medlems registrering på N.nu

Och jag vet inte hur man själv kodar en hemsida..
Och loopia är så jobbigt.

Date: Fri, 25 Feb 2011 12:14:23 -0800
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Belöning till hemsida??

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Beloning-till-hemsida-tp2574866p2577837.html
To unsubscribe from Belöning till hemsida??, click here.
www.alltomoffroad.se