Beröm

1234 ... 11

Beröm

Om du vill ge beröm till N.nu så kan du gärna skriva det här så att även andra kan se det.
Klicka på länken "Reply" här ovanför för att skriva.

Re: Beröm

Les-
Jättebra support här på n.nu!!
Och jättelätt att fixa en hemsida, jag är meganöjd med allt!

Vänligen; Lesley

Re: Beröm

Karina G.
Tack för hjälpen, toppen bra!
Är jätte nöjd.

Mvh  Karina

Re: Beröm

Mette
Toppensupport!! Jag hade problem att få över min n.nu-sida till min .se-domän. Jim fixade det från Spanien. Det kallar jag service. Sidan var dessutom jättelätt att bygga.
Tack!!
Mette

Re: Beröm

Alf Helin
Du har hört det förut Jim Westergren!

Men jag kan inte sluta att förvånas över hur Du kan hålla Din support på så hög nivå. Det är lätt att jobba med Dina sidor. Och snyggt blir det också!

Re: Beröm

Helene
En superbra och användarvänlig hemsida som är gratis med möjlighet att på ett snabbt och lätt sätt uppgradera vid behov. Det märks att det finns stor kunnighet och ett genuint intresse hos grundaren och ägaren Jim Westergren. Att dela med sig av det man är bra på till många är imponerande och genuint beundransvärt. Tack för att vi får ta del av ditt enorma arbete och kunskap!

Re: Beröm

Thorwald
Jättebra, har inte något negativt att säga. Lättskött, inte massa onödiga strulfunktioner. Tack!

Re: Beröm

Vargtand
Jo jag tycker detta är en jätte bra sida. Letade länge för att hitta ett ställe där jag kunde göra min egen hemsida. Så hitta jag denna och tycker den är suverän. Enkel att använda och snygg. Snabb och bra support.
Tack för det Jim
MVH/Vargtand

Re: Beröm

Lars Henriksson
Jag är kanonnöjd med www.n.nu. Det är verkligen en gratis hemsida. Du kan till och med lägga upp egna AdSense annonser på din gratishemsida.
Tillgängligheten är kanon och det verkar inte vara några problem att komma upp på Google's sökmotor med ett n.nu i slutet.
Min sida www.achillestendonitis.n.nu ligger på 11:e plats för sökordet Achilles Tendonitis på Google.
Hälsningar
Lars

Re: Beröm

sieg hallelujha
Riktigt grymt jobbat,

Re: Beröm

Jenny Alvin
Jag är SÅ JÄKLA nöjd med min hemsida hos n.nu eftersom jag sökte en enkel lösning, något som jag, inte särskilt kunnig i programmering mm, lätt kunde klara för att kommunicera och lägga upp bilder för släkt och vänners skull. Krånglade länge med andras lösningar där man ska prenumerera på webhotell, ladda ner särskilda lösenord och programmera in för att skydda sina sidor från oönskade personers insyn, och var på väg att ge upp.

Här är allt enkelt: Lätta instruktioner, lätta funktioner och snabb och vänlig support!

Dessutom förbättras funktionerna hela tiden. Tackar!

Re: Beröm

Svenerik
Är ordf. i en förening som valt eran sida som hemsida. Kan väl säga så här. Vi e helnöjda..eeh..allt e så himla enkelt o supporten får man svar på..har inte uppgraderat än men efter nästa styrelsemöte blire..

Himla mycke TACK
Svenerik

Re: Beröm

Kaja
Tack för en underbar service.  Snabba svar och hjälp. Jätte nöjd och tack Jim för all hjälp.

Re: Beröm

Rosenknopp
Eftersom jag inte är så himla bra på datorer etc, men ville ha en hemsida för att prova och hittade den här gratis hemsidan, som är helt enkelt "suverän". Det är lätt att sätta igång, väldigt pedagogiskt upplagd så det är lätt att förstå instruktionerna och det är faktiskt klart inom 5 minuter och man kan se resultatet direkt utan att det kostar pengar och man får bra support också.
Jag är helt enkelt jätte nöjd med min hemsida, tack!

Re: Beröm

Karin Selin
Jag är verkligen imponerad över att det gick så lätt att få till en hemsida och ändå är jag ett riktigt "blåbär". Riktigt bra.

N.nu

louise rimenius
Jag gjorde min egen hemsida plus en skuggsida till min arbetsplats Söderby-Karls pastorat och tycker att det gick snabbt, var enkelt och med tydliga anvisningar om hur man går tillväga. Det är fantastiskt att få allt detta gratis! Nyheter och praktisk info kommer till hemsidan. Snabb support mm. Toppen! Högsta betyg till Jim Westergren!

Re: Beröm

K-G Sjöqvist
Jag åtog mig att lägga upp en hemsida för vår samfällighetsförening och hittade den här lösningen som både var enkel att administrera och inte kostar föreningen någonting. Nu blir nästa steg att uppgradera och skaffa ett eget domännamn, så blir det förhoppningsvis ännu bättre!

Jag har gjort egna hemsidor tidigare, mest för skojs skull, men aldrig hittat en så enkel och smidig lösning!

Re: Beröm

Alexandra
Verkligen jätte bra sida!!
Den har många funktioner, går att utforma så man får den som man själv vill och är dessutom enkel att förstå.
Jag är jättenöjd!

Re: Beröm

Nathalie
Jag är verkligen jättenöjd med denna sida. Jag tog mig i kragen efter några års funderingar att starta en hemsida och till slut gjorde jag det. Och hittade n.nu som är väldigt lättskött utan en massa jobbiga reklamer. Vem som heslt kan göra en egen hemsida hos n.nu Jag är glad över detta!

Re: Beröm

Andreas Sjölin
Allt har funkat grymt bra är hel nöjd!

MVH Andreas