Besöksstatistik

Emma
Hej!
Som jag har uppfattat det är de unika besökare som jag kan se under fliken "Besöksstatistik" endast de besökare som aldrig varit på min hemsida innan. (Rätta mig om jag har fel.) Därför undrar jag om det är möjligt att se totala antalet besökare, både "nya" och "gamla", och var man i så fall kan se det någonstans?
///Emma :)

Re: Besöksstatistik

TheSuss

Jag kan inte svara på detta, men har skickat frågan vidare.

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se

Re: Besöksstatistik

Supersupporten

Ett besök räknas som samma under upp till 30 minuter. Fortsätter besöket i mer än 30 minuter eller de kommer tillbaka efter mer än 30 minuter räknas det som två besök.
Dvs besöksstatistiken innehåller alla besök i stort sett.

Man kan även kika på antalet sidvisningar som alltid räknas för att få ett hum om hur mycket trafik man har.

Med vänliga hälsningar,

Susanna Larsdotter
[hidden email]

{#HS:281193909-48455#}
On Wed, Nov 23, 2016 at 6:17:24 UTC, Emma [via N.nu Support] <[hidden email]> wrote:
[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Besoksstatistik-tp4030128.html
To start a new topic under Svenska, email [hidden email]
To unsubscribe from Svenska, click here.

Re: Besöksstatistik

Emma
Okej, tack! :)