Bild bredvid text

Decent eSport
Hej! Jag vill ha min bild bredvid min text men det verkar inte gå... Jag trycker på bilden och sedan på vänsterställ... det funkar inte snälla hjälp

Re: Bild bredvid text

LennartL
Hej! Du har en bra beskrivning i en annan tråd:
http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Text-vid-bild-td4028219.html

Re: Bild bredvid text

Decent eSport
det funkar inte :(

Re: Bild bredvid text

För att kunna svara måste jag se koden, och för att se koden måste du peka mig rätt - vilken bild på din sida har du problem att få texten jämte?

ps - har även svarat via mail.

Re: Bild bredvid text

Decent eSport

Re: Bild bredvid text

Den sidan är låst för besökare, så du får maila infrormationen