Bilder

Vivor
Hej
Nu har jag lagt upp ett album på Jalbum :)
Jag klistrade in första koden jag fick, men när jag ska ta fram den är den borta.
Sista koden som ska in där jag ska sätta in mitt eget namn osv tas inte emot.: Sidan kan inte visaas.'
Inte hittar jag den på Jalbum heller. Bara bilderna.

Hoppas du kan hjälpa mig. Ananras får jag leta efter var jag tar bort  hela sidan, för den är nog inte för privatpersoner ändå vad jag kan förstå.

Mvh
Vivor

Re: Bilder

Hej Vivor,

Prova att lägg in koden igen och skriv här på vilken adress jag kan se ditt försök så kan jag nog se vad som är felet. Vilket användarnamn använde du på Jalbum?

Och jodå, N.nu är även för privatpersoner. Men vill du ändå radera din hemsida så kan du göra det på länken "Radera din hemsida" som finns längst ner på administrationssidorna.

Re: Bilder

Vivor
Hej

Angående mitt Jalbum som inte går in så har jag lagt det på bilder, men det blir bara en vit ruta.

Jag kallar sidan Vivors.
Jag fick in en videoshow jag gjorde i Mixpod, den hamnade på förstasidan och det är bra.

Jag fick ett mail på engelska från dig, på helt annat språk som jag inte förstår alls.

Jag har Windows 7, om det kan vara det som gör att det inte syns? Jag får inte tag på koden igen.
Men den ska vara på  http://www.vivors.n.nu/www.jalbum.com

Hoppas du kan fixa det.

 Jag tar inte bort sidan ännu, det var bara om det är mer för företag. Jag vill gärna prova och se hur det fungerar. Om jag klarar att få ihop det alltså.

Hälsningar
Eivor  /vivors

Re: Bilder

Jag tittade på den sidan och du har följande HTML:

Växla till HTML-läge, radera ovan kod och lägg in följande istället:

<iframe src="http://vivors.jalbum.net/Vivors/" style="border:none;height:1000px;width:100%;"></iframe>

På sidan Fotoalbum finns detta förklarat i steg för steg.

Angående det mail som du fick så var det förmodligen från Jalbum.net och inte från mig.
/ Jim Westergren