Chatt plugin?

Eric Bodin
Hej!
någon som vet ett chat plugin man kan ha på hemsidan som alla kan chatta med alla liknande forum fast man chattar!

Mvh: Eric
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Chatt plugin?

Hej Eric.
Det finns en hel del "chat" både gratis och de som kostar.

Har du tittat under "Funktioner" "Widgetar" Där hittar du lite förslag på Chat.
t.ex
http://www.99chats.com/
Vänliga hälsningar / Best regards