Dåligt av Jim!

emilsson
Förlåt om det låter otrevligt men jag läste att om man har gratisversionen kan man BARA SKICKA NYHETSBREV TILL 20 PERSONER vilket jag tror är för att locka andra att uppgradera.
STORT MINUS!

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Dåligt av Jim!

Från början var det tänkt att detta skulle vara en funktion bara för de som har uppgraderat. Men jag ändrade mig och lät även de som inte har uppgraderat prova på i alla fall.

Re: Dåligt av Jim!

emilsson: 20 är helt bra! tänk nu det är ju gratis! du behöver inte betala enns ett halft öre!
Men, det kostar ju kanske för n,nu några öre per meddelande! så inte kan dåm ju runiera sig
på att låta alla skicka gratis brev hit och dit! men om man är uppdaterad så har man ju betalat!
så då kan man ju skicka till 10 000! så att säga på egen kostnad!

Ha det bäst!!!  XD

Mvh. jocke

Re: Dåligt av Jim!

Eric Bodin
Jag håller med Jocke,
det är väldigt snällt av Jim att ändå fixa så att dom som inte är uppgrderad kan skicka tänk också på att allt på n.nu är GRATIS denna tjänst som Jim ger dig och oss andra är väldigt stor för annars skulla det kosta nästan 100-1000 kr år!
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.