Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

mstoltz
Hej

Vet att detta inte har med hemsidor att göra men ville bara dela med mig av glädjen att Morris Signs / Familjen har fått en ny medlem.....nämligen vår nyfödda lilla Maja.

Hon föddes Torsdagen 1/9 2011 kl 14.20.
Det var lite tufft ett tag eftersom han hade navelsträngen 3 varv runt halsen och nästan inte överlevde, så hon föddes med akut kejsarsnitt, men nu är hon hemma och alla mår bra :)

MVH
Morgan

www.morrissigns.n.nu

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Stort grattis Morgan!

Jag kommer inte ihåg när jag föddes men mina föräldrar gör, jag var tydligen alldeles blå och hade navelsträngen virad tre varv runt nacken, precis som Maja.

Skönt att allt löste sig i alla fall! Stort grattis igen!

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Det här var riktigt trevligt att få ta del av Morgan.
Grattis Morgan och till övriga familjemedlemmar och särskilt till Majas mamma som fick det lite tuft. Roligt att du delar med dig av glädjen.
Ha det fortsatt gott nu.
Hälsningar Johnny Gejdner.

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Morgan
Tackar så hemskt mycket :)

Nu ligger hon här och bara myser i hemmets lugna vrå :)

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Hej Morgan!

Ett stort grattis till er alla! Jättekul att du delar med dig av din glädje här. :)

Min son fyllde 2 år i lördags och den 15:e är vår dotter beräknad att komma. Jag kan återkomma med ett foto på oss alla senare.

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Morgan
Tack Jim :)

Va kul så det kommer bli tillökning i familjen Westergren med ? :)

Ja återkom med bild på er alla sen :)
Håller tummarna för dig och familjen att allt går bra. !!!

Tack än en gång för alla gratulationer :)

MVH

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Jag är nu tillbaka på jobb efter att ha varit lite pappaledig.

Allt har gått jättebra. Här är två bilder:

Re: Dela med mig ...Min nyfödda dotter Maja :)

Jim Westergren wrote
Jag är nu tillbaka på jobb efter att ha varit lite pappaledig.
Grattis familjen Westergren till det lilla barnet.
Hälsning Johnny.

Vänliga hälsningar / Best regards