Delete Images

Maarit Gunnervall
Hejsan!

Hur kan jag ta bort bilder och text som jag redan sparat pa sidan???? Annars är sidan super enkel att använda, men jag fattar inte alls hur jag kan fa bort nagot. :(

Tack för svar!

Maarit

Re: Delete Images

Hejsan Maarit!

Det är bara att gå in i sidoredigeraren där du lade till det och ta bort det, sedan spara. Då lär det försvinna!

För att ta bort bilder så går du in i menyn "Övrigt" och sedan längst ner där står det "Radera uppladdade bilder"

Sedan är detta ett forum för engelska språket det svenska hittar du här.

Lycka till och hör av dig igen om något skulle vara oklart.