Rock on!!

2 Comments

Alf Alf

Re: Detta är Johnny på n.nu

Kollade in sidan och gav några tips. Fick som tack en underbar sida där ett litet barn säger att morfar hör av sig snart! Mycket smart Johnny!
Jim Westergren Jim Westergren

Re: Detta är Johnny på n.nu

Hej Johnny,

Ville bara säga att jag verkligen uppskattar att du hjälper till att svara i forumet. :) Jag och Måns hinner inte riktigt med.
/ Jim Westergren