Direkt från en annan sida till en annan

Mac News
Hej,

Jag undrar hur man automatiskt kommer till en annan sida om man går in på den andra sidan, alltså direkt utan att klicka på nåt :)

Hoppas ni förstår

Re: Direkt från en annan sida till en annan

Johnny Gejdner
Administrator
Mac News wrote
Hej,

Jag undrar hur man automatiskt kommer till en annan sida om man går in på den andra sidan, alltså direkt utan att klicka på nåt :)

Hoppas ni förstår
Måns Gullberg har svarat Jocke på denna fråga i Länken --->HÄR
Av ren nyfikenhet så provade jag nu, och det höll på att sluta med en supportfråga :) Jag kunde nämligen inte komma åt HTML-läget för att ta bort länken. Kanske bara något tillfälligt.
Mvh Johnny
Vänliga hälsningar / Best regards