Distanskonsulten - din lots på nätet

Posted by Agneta Österman Agneta Österman
http://www.distanskonsulten.se

Min nya sida här på n.nu har fokus på två områden där jag själv har varit (och är) engagerad länge:
Mikroföretagare och ideella organisationer.

Många av dom vågar sig inte ut på nätet för att det känns för svårt, för att de är rädda att bli lurade eller att det ska kosta en massa pengar. Via den här sidan tänker jag tipsa om bra tjänster, annonsera lite och även sälja in hjälp för dom som inte vill bygga egna sidor.

Har redan hjälpt ett antal företag och föreningar via mun till munmetoden, hoppas på fler via nätet.

Framtiden får utvisa om resultatet blir som jag hoppas.