Dyr uppgradering??

jocke
Hej, varför är uppgraderingen så gätte dyr?

Jag menar att 1 enda månad kostar ju nästan 100kr.

Jag vet att Jim måste få lön, men inte måste han ju betala extra för att nån uppgraderar??
Att inte vinner eller förlorar han väll om någon uppgraderar? Förutom pengarna.

Och om man skall uppgradera i 2år så kostar det ju 890kr

Det borde vara någo mera specielt om man uppgraderar, än att man blir utan reklam, och att man kan få 20 extra textrutor...

Men det är nu vad jag tycker.

www.alltomoffroad.se

Re: Dyr uppgradering??

Johnny Gejdner
Administrator
jocke wrote
Det borde vara någo mera specielt om man uppgraderar, än att man blir utan reklam, och att man kan få 20 extra textrutor...
Hej Jocke,
Reklamlös "sidfot" och 30 extra sidor är bara en liten del man får vid uppgradering.
Trevlig helg.

Vänliga hälsningar / Best regards

Re: Dyr uppgradering??

Måns Gullberg
Fel forum, nästa gång måste jag tyvärr varna dig.

Posta inte saker som inte är support i support forumet.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Re: Dyr uppgradering??

jocke
Vad får man annat än det?
www.alltomoffroad.se

Re: Dyr uppgradering??

Måns Gullberg
Administrator
Där du skriver nu (detta inlägget) är ett subforum som heter: "Allmänt (Allt som inte är support)"

Bara klicka dig in där, där kan du prata om allt möjligt från himmel till jord.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

RE: Dyr uppgradering??

jocke
ok

Date: Tue, 22 Mar 2011 10:00:33 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Dyr uppgradering??

[...]

www.svensksupport.n.nu / www.englishsupport.n.nu
Support
Är du nöjd med supporten eller bara älskar n.nu? Ge då gärna beröm här!

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Dyr-uppgradering-tp2699413p2715819.html
To unsubscribe from Dyr uppgradering??, click here.
www.alltomoffroad.se

Re: Dyr uppgradering??

Jim Westergren
Skulle bara vilja säga att N.nu är ändå billigare än liknande tjänster som till exempel hemsida24.se. Jag ger 50% av intäkterna till de som gör reklam för N.nu som en provision och sedan försvinner ca 50% till skatter så det blir inte så mycket kvar till lön.

Man kan jämföra med mina konsulttjänster inom SEO där jag tar över 1000 kr i timmen. Så i lite perspektiv tycker jag inte att det är dyrt.
/ Jim Westergren

Re: Dyr uppgradering??

Eric Bodin
Jim jag tycker att n.nu är billigt och värdelns bästa grej.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

RE: Dyr uppgradering??

jocke
Jim, jag tycker nog att N.nu är gätte biligt och bra! Fast jag tycker att det är lite konstigt eller dåligt med uppgraderingen.
Att det är lite dyrt för att om nå vi säger att man har gratis versionen, och har använt alla sina extra under rutor, och sen
så skulle man behöva endast en eller två till, så då måste man ju betala ganska mycket för det.

Eller att om man vill t,ex bara ta bort textrutan, så då måste man uppgradera. Och sen vill man endå inte göra det,
för att alla litar inte på att betala via datorn, ge konto koder eller så...

Du borde hitta på någo typ, att man kan betala en viss summa så att man sen för evigt har det som man betalat för, inte bara några månader.

t,ex om man uppgraderar för att kunna sända mera nyhetsbrev eller för att få lite mera minne, så inte tror jag att någon vill betala hela tiden
för att kunna sända, om han / hon endå inte kännar pengar på sidan..

jag menar att jag vill inte uppgradera för att jag skulle kanske högst vilja hassa 90kr allså en månad, men sen kan jag endå bara ha allt i en månad.

t,ex att om jag uppgraderar för att laga mera textrutor, så då måste jag på en månad hitta på 30st för att kunna behålla dem...

Mvh, Jocke

Date: Wed, 23 Mar 2011 01:42:03 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Jim jag tycker att n.nu är billigt och värdelns bästa grej.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 11 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Dyr-uppgradering-tp2699413p2719510.html
To unsubscribe from Dyr uppgradering??, click here.
www.alltomoffroad.se

RE: Dyr uppgradering??

Adam
Ja men om det skulle vara så att man betalar nu i detta fall t.ex 1000 kr för att få oändligt eller något uppgradering och man sedan skulle ångra sig nästa dag och har förlorat 1000 kr. Dessutom så är n.nu billigt eftersom det är gratis :D, du behöver inte uppgradera. Och om man jämnför med att med att man annars måste ha webbhotells avkostnader, domän kostnader och sånt så är n.nu relativt billigt.

Annars kan du ta Google Adsense så får du lite pengar och så kan du uppgradera. En sak till Jim bara, det som jag störa mig lite på är att man måste vara uppgraderad hela tiden för att reklamen skall försvinna, kan du ändra det på något sätt eller alternativt ta bort hela reklamen :)
//Adam

RE: Dyr uppgradering??

jocke
ja just det! Jag hatar reklamen! texten längst nere på sidan synns inte! Så ingen vet att det är copyright.
Och den stör överallt. Och vad vinner N.nu med att det står en liten rammsa med text: "den här hemsidan är byggd med N.nu, skapa en egen hemsida?"
Såna som vill skapa en hemsida så söker på internet efter t,ex: "Skapa en gratis hemsida" "gratis hemsida" "skapa hemsida" osv.

Skulle man inte kunna göra så att man betalar via sms en liten summa, och sen är man utan reklam? Såna som vill reklama så kan ju skafa en ruta,
där som man kan göra en hemsida och få två veckors grattis uppgradering, och "annonsören" får 1månad gratis uppgradering??

Det känns inte som en riktig hemsida när det ät rekalm som man hela tiden måste betala för, så att den inte stör :P

Date: Wed, 23 Mar 2011 10:09:05 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Dyr-uppgradering-tp2699413p2721298.html
To unsubscribe from Dyr uppgradering??, click here.
www.alltomoffroad.se

RE: Dyr uppgradering??

Adam
N.nu får mera sidor på det sättet helt enkelt, och det är inget som man bara struntar i eftersom målet är att få många sidor. Dock så tycker jag att man skulle kunna betala en viss summa för att reklamen skulle försvinna istället för att uppgradera.
//Adam

RE: Dyr uppgradering??

vigge50
Ifall du läser under där man köper premium så står det att inget raderas så om du uppgraderar en månad och skaffar 30 undersidor så kommer dem att finnas kvar fast att tiden för premium går ut.
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

RE: Dyr uppgradering??

jocke
Jo eller det kommer egentligen 50 extra undersidor. Jim borde ändra det.
Nej de som du skapats raderas inte. Men om du inte skapat alla 50 kan du inte
skapa mera..

Ex. Om du har skapat te,x 25st extra undersidor, så sen när tiden går ut så sparas
dina 25 extra undersidor. Men du kan inte skapa sen mera extra undersidor..

Hoppas att du förstår.

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se