E-post bekräftelse

Emma
När en e-post bekräftelse skickas ut efter att kunden genomfört sitt köp i min webshop står inte min företagsadress ([email protected]) som avsändare utan istället min återställningsadress ([email protected]). Hur kommer sig detta och var kan jag ändra det?
Tacksam för svar! :)

Re: E-post bekräftelse

Kan det vara en inställning du behöver göra i ecwid?
Det mailet kommer inte från n.nu utan från Ecwid, de använder nog den informationen de har..

Re: E-post bekräftelse

Emma
Okej, jag ska höra med Ecwid om detta.
Svara gärna på min andra fråga här i forumet, om webbadressen. :)