Email till "frivillig hjälpare"?

LennartL
Eftersom jag försöker att vara lite "frivillig hjälpare" på forumet så tycker jag det skulle vara bra om man fick ett email när någon postar en ny fråga.
Finns det möjlighet att få sådana email????
LennartL

Re: Email till "frivillig hjälpare"?

Hampus
Hej!

Klicka dig till forumet "Svenska" (eller engelska om du är sugen på det) sedan klickar du på "Options" sedan på "Subscribe via email" Done! du är klar, nu bör du få ett email när någon postar något i forumet Svenska. Eller vad du nu valde :)
Hoztia, Sveriges nyaste webbhotell som är gratis! | www.hoztia.ml

Re: Email till "frivillig hjälpare"?

TACK Hampus!