En ny reseguide

Posted by Martin Ahlstrand Martin Ahlstrand

Många undrar väldigt mycket inför en australienresa. Många "guider" och hemsidor kommer mycket med information/fakta men egentligen inte med konkreta tips. Det saknade jag innan jag reste iväg, och i och med att många frågade mig om saker och ting, så blev idéen att skapa en egen hemsida för dessa personer.

www.australienguiden.n.nu

Ska du iväg på en resa eller vet att du har någon vän som funderar på det? Gå in och kika vettja, även om du inte har siktet på Australien kanske min guide kan få dig att ändra dina planer!

Mvh Martin