En undersida vill inte logga ut

Laurin
Hej
Jag uppdaterade i dag ett par av mina sidor på http://www.foreignlegion.n.nu
Det är sidan "Utland" och undersidan "Utland2" som trots att jag loggat ut och sedan vill titta på sidorna på webben så kommer det överst en rad som säger att jag är inloggad och trycker jag på "redigera denna sida" så kommer jag till inloggningssidan.
Problemet är att trots att min uppdatering såg ut att fungera så har den inte gjort det när jag tittar på webben. Tittade också i min mobil och där såg det bra ut.
Är detta kanske bara ett problem i min dator eller vad kan ha hänt? Jag har hållit på med min sida i många år och detta har aldrig hänt.
Mina andra sidor går att uppdatera.  Här är sidan som inte går att uppdatera, den har bara börjat och det mesta är svart:

http://www.foreignlegion.n.nu/utland2

Mvh/ Bo Laurin

Re: En undersida vill inte logga ut

Laurin
Det verkar lite bättre nu, men fortfarande så finns raden högst upp på utland2-sidan att jag är inloggad och det är bara på denna undersida.

Re: En undersida vill inte logga ut

TheSuss
Administrator
Testa gå till din sida och tryck ctrl+R eller om du har mac tryck cmd+R
Det uppdaterar sidan och rensar cachen samtidigt.

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se

Re: En undersida vill inte logga ut

Laurin
Jag tror att det fungerade. Tack

Re: En undersida vill inte logga ut

Laurin
Denna sida http://www.foreignlegion.n.nu/utland2 vill fortfarande inte uppdatera. Mina andra sidor verkar vara OK.

Re: En undersida vill inte logga ut

Supersupporten
Jag tror det är dags att göra en utland3, utland2-sidan är väldigt väldigt lång, vilket kan vara det som ställer till det för dig.

Nej det tror jag inte. Flera av mina sidor är långa och de uppdateras på några sekunder. Det måste vara något annat.
Jag gick in på sidan och sparade direkt och det gick fint. Gjorde några små ändringar och sparade. Det gick också bra. Kanske det bara har varit något tillfälligt fel hos mig eller hos Er. Hr av mig i gen om det kommer tillbaka.

Re: En undersida vill inte logga ut

TheSuss
Administrator
Toppen att det fungerar igen.

Jag vet att tidigare har de som haft väldigt väldigt långa sidor upplevt samma problem.