Exempel

emilsson
Hur fungerar exempel-listan (listan med utvalda sidor (www.n.nu)) och vad gör så att en sida väljs+

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Exempel

När jag stöter på en N.nu hemsida som verkligen är snygg och står ut från mängden så lägger jag manuellt dit den på listan över utvalda exempel. Om du har sett någon som du tycker ska finnas med så kan du skriva förslag här. Tänk på att bara de bästa N.nu hemsidorna tas med.

Re: Exempel

emilsson
OK. Jag undrade bara.

[...]

jocke
Jim: Hur skall hemsidan se ut, och vad skall man ha med för att den skall tillägas??
Vad skulle jag kunna ändra på min hemsida så att den skulle komma ditt?

Ha det bäst!!!  XD

Mvh, jocke

Re: Exempel

Jim Westergren wrote
[...]
Jag har inte sett denna i Exempel-listan.
http://www.mattiasjohanssonphotography.n.nu/
Vänliga hälsningar / Best regards