Extra sida

Ulrica
Den är borta från sidan jag kan redigera påmen inte på sjäva hemsidan. Tycker förörigt om denna form av hemsida.

Re: Extra sida

Hej Ulrica,

Du behöver inte skriva din fråga 3 gånger på 3 olika ställen. Jag har raderat de andra två.

Vilken är din hemsida och på vilken sida på din hemsida är problemet? Förklara även lite mer, är inte säker på om jag förstår din fråga.

Re: Extra sida

Ulrica
Ursäkta min iver. ycs.n.nu är vår hemsida. Jag la till en extrasida som jag döpte till 13 oktober African Story Week. Så gick jag in på undersidor och tog bort den, men den försvann bara på sidna med rubriken extraundersidor men inte från hemsidan. Tack för hjälpen på förhand. Tycker förövrigt att detta sätt att ha hemsida är mycket bra!

Re: Extra sida

Ok, nu förstår jag.

Det är en vanlig sida. Gå in på sidan inställningar och se var du kan redigera knapparna under rubriken "Huvudsidor". Jag tror denna är knapp nummer 7. Ta bort den därifrån så försvinner den.

Svara igen här om det inte löste sig.
/ Jim Westergren