Får inte tag på supporten längre?

Tommy
Jag ÄLSKAR N.nu men sedan ca 2 veckor tillbaka (12 dagar) får så får jag inte längre tag på supporten? Har mailat 10 jan, 15 jan och 18 jan + tror jag mailade via forumläret en gång när man loggar in också - och inget svar längre? Är det samma för er andra? Börjar bli orolig att det hänt något? Någon som vet?

Re: Får inte tag på supporten längre?

Jag har svarat på alla mail som inkommit supporten. Har du kollat skräpposten?

Re: Får inte tag på supporten längre?

Nu ser jag,
Dina ärenden ligger hos Jim, därav att det tar längre tid att få svar.
Beklagar detta.

Som jag nämnde:
Ditt ärende till N.nu-supporten har skickats vidare till vår högre support.
Då ärendet är av en sådan karaktär så kan svarstiden vara (något) längre än normalt.

Re: Får inte tag på supporten längre?

Tommy
Hej och tack för svar här! :)

Nej inget i skräpkorgen heller - tittat där varje dag också. :)

Okej då får jag vänta då. :)  Vill beställa fler men vill inte göra det innan jag ser att det funkar och att jag får svar. :) För eftersom det här felet även var på två sajter innan denna som jag behöver hjälp nu så vill jag inte chansa innan det funkar att lägga till egen domän. :) Vill ju inte betala för 24 mån och få 23 mån för det så att säga hehe. :)

Obs! ÄLSKAR som sagt N.nu. :)
(för andra som läser det här)

Ha en fin dag. :) MVH

Re: Får inte tag på supporten längre?

Du kommer att få svar på mailen som ligger hos Jim.

Re: Får inte tag på supporten längre?

Tommy
Sorry