Facebook gilla-knapp med White Label

Empo
Hej!

Får man inga poäng för gilla-markeringar när man har White Label?

Jag har också för mig att det i aktivitetsloggen på Facebook står att man har gillat något på N.nu när man klickat på gilla-knappen som är genererad med ##FACEBOOK-LIKE##. Gäller detta även för White Label? Eller står det då bara min hemsidas namn?

/Emil

Re: Facebook gilla-knapp med White Label

Emil
Nu såg jag att de hade ändrat sig på antal poäng. Det tog en liten stund.

Någon som vet hur man gör gilla-knappen lite större när man använder ##FACEBOOK-LIKE##?