Fastspring betalning?

Agneta
Hej
Har fått mail angående domänbetalning från något som heter Fastspring. Någon av mina domäner ligger på rullande betalning via den tjänsten tydligen. Tyvärr framgår det inte i mailet vilken av domänerna och jag undrar dels hur jag kan få reda på det, dels hur jag kan avsluta denna rullande betalning och åter få kontroll över vilka domäner som betalas när och hur.

Re: Fastspring betalning?

Emil Frisk
Hej Agneta!
Du gör nog bäst i att kontakta företaget i fråga. Det är svårt för oss "på utsidan" att hjälpa dig i detta fallet.

Hälsningar,
Emil

Re: Fastspring betalning?

Hej Agneta,

Fastspring är en av våra betalpartners för N.nu. Alltså själva hemsidan, inte domännamnet.
Bättre du kontaktar [email protected] med vilken hemsida det gäller så ska vi ge dig mer info.
/ Jim Westergren