Fil på lösenordsskyddad sidor sökbara!

Klas Skoglund
Namnen i mailadresser i en fil som 2013 låg på en lösenordsskyddad medlemssida är sökbara! Jag antar att inga uppgifter på dylika sidor ska vara sökbara. Vad som gör detta extra underligt är att filen är borttagen sedan länge.

Jag har sök på många olika uppgifter men inte hittat något.

Hur bär jag mig åt för att få bort uppgifterna från nätet?

Re: Fil på lösenordsskyddad sidor sökbara!

TheSuss

Kan du skicka din fråga tillsammans med en läk till den Google-sökning där filen dyker upp?

skicka till [email protected]

Tack

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se