Flytt av hemsida till N.nu

Nattavaara Skoter & Fritidsförening
Hej,
Vi vill flytta vår hemsida www.nattavaara.se till N.nu. Den finns hos One.com just nu. Vi vill gärna behålla domännamnet nattavaara.se.

Hur går vi tillväga på enklaste sätt? Tack på förhand :-)

Re: Flytt av hemsida till N.nu

Det finns som jag kan se just nu två olika ingångar:

1) bygg upp din n.nu sida och när du är nöjd kopplar du .se-adressen till din n.nu sida. Detta kräver dock en hel del arbete för er sida.

2) Ge uppdraget att bygga upp och flytta sidan till någon annan, tillsammans med eventuella designönskemål, till exempel till http://webb.susscreations.se

Re: Flytt av hemsida till N.nu

Nattavaara SFF
Tack Suss :-)
Då skall jag låta de andra i styrelsen ta del av din info. Vi hör av oss ifall vi behöver din assist. I varje fall så blir det N.nu som ny plattform.

Ha en skön sommar!

Lena från Nattavaara Skoter & Fritidsförening i norraste Lappland :-)

Re: Flytt av hemsida till N.nu