Flytta sida "nedåt" i hierarkin

Agneta
Hej
Jag bygger fn om min webb. En sida som idag kan nås via menyknapp behöver flyttas undan och jag vill lägga den "under" en extrasida jag skapat med namnet Arkiv.
Menyknappen ska tas bort och sidan ska fortsättningsvis endast kunnas nås via länk www.minsida.nu/arkiv/flyttadsida.

Hur gör jag enklast detta utan att en massa info riskerar att försvinna?

Tack på förhand

Re: Flytta sida "nedåt" i hierarkin

Emil Frisk
Hej Agneta!
Ledsen att jag svarar så sent. Det enda du behöver göra är att skapa arkivsidan genom att gå till Sidredigerare -> Extra undersidor. Kopiera sedan över innehållet från den ursprungliga sidan till arkivsidan.

Om det kvarstår några konstigheter är det bara att fråga igen!