Förhandsgranskning av egen mall

Emil
Hej!

Jag har fått problem med CSS-koden under egen mall. Det ser ut precis så jag vill när jag förhandsgranskar under egen mall. Men direkt jag klickar på spara så syns inte ändringarna på sidan. Koden ligger dock fortfarande kvar i CSS-filen.

Det är flera saker som inte fungerar men det kan t.ex. handla om en bild som ligger i en <div>-tag med en class attribute eller ID där jag sedan har lagt till CSS-kod i CSS-filen för att inte visa bilden under en viss storlek.

Detta har fungerat perfekt tidigare men nu har det hänt något. Det ser som sagt ut som det ska under förhandsgranskning med inte på själva sidan när jag sparat.

Vad kan detta bero på?

Tacksam för all hjälp jag kan få :)

/Emil