Förslag till N.nu! Som jag TROR att många skulle önska.

Förslag till N.nu! Som jag TROR att många skulle önska.

Jag kom på en ide, (som vanligt :P) Men jag tänkte att när man sätter sin sida under konstruktion,
så står det, att "den här sidan har inte öppnats än" och det tyckte jag att var lite skit.
För om man baera har sidan under konstruktion... Alla tror ju att man just har skapat sida...

Så därför tror jag att jag använder en Htlm kod som Måns en gång gav till någon.
Fast jag har sparat den i en annan dator..

Sen kom jag på värdens bästa ide!!! Att man själv skulle kunna ändra "konstruktions sidan"
För om man inte alltid vill liksom "stänga" sidan på det sättet, utan som t,ex igår.
När den där idioten kom och spamma min hemsida, så då var det lite skit att det bara synns
att "den här hemsidan har inte öppnats än" Jag skulle ha vilja att det skulle ha ståt te,x:
att: "Sidan är stängd just nu p.g.a spam, men öppnas snart" eller på det visset.

Så snälla Jim, skulle du kunna göra så att man kan ändra texten själv? och kanske sätta in någon bild.

Please!! Jag har så bra ideer. Det är väll inte så gätte jobbigt? eller inte för att jag vet nästan nånting på
kodning av hemsidor, men det går ju att ändra på sidorna (sidredigeraren) så att om man skulle kunna
få en sån till konstruera sidan? det skulle kunna vara på instälningar, att man kan kryssa i rutan,
och sen skulle det stå t,ex redigera texten... ???

Ha det bäst!!! XD

Mvh, Jocke

Re: Förslag till N.nu! Som jag TROR att många skulle önska.

Adam
Haha, du får ursäkta mig men de lät ganska roligt. Har själv några kusiner som jobbar på riktigt på deras design firma och gör sidor åt olika företag, och jag hade en liten diskussion med de om en sida som de hade gjort och jag då insåg jag faktiskt hur svårt det är att göra en bra sida, så vet inte om Måns eller Jim orkar laga det där som du begär om, men det återstår som sagt att se.

Ha en trevlig kväll för övrigt! :)
//Adam