Försvunnen hemsida

AnnaCarin Englund
Jag önskar omedelbart svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är i skrivandes stund en mycket bekymrad 50 årig kvinna!
Jag har en hemsida hos er sedan säkret 5 år tillbaka och har minst 2 år kvar av premunation och i förtid inboka utrymme.
Jag har nyligen köpt mycket med reklamprodukter inför en större Alternativmedicinsk mässa. Jag har själv jobbat hårt för att göra hemsidan så innehållsrik som möjligt, lärt mig hur man sökmotorsoptimerar mm ( fast nu har jag hunnit glömma det) Min sida har legat bland de främre på healing och på plats 3 om du sökt på Reconnective healing osv, Jag har varit stolt över sidan, för jag har helt själv byggt upp den. Det tog ganska lång tid.

Idag då jag skullr länka till den fick jag meddelande om att adressen saknades och när jag gick in på er sida kunde jag inte heller logga in.
Min e-mail adress fanns inte heller- vare sig den nya eller gamla!
Snälla hjälp mig! Jag är väldigt orolig att den är borta- jag orkar verkligen inte göra en ny- har inte råd att leja någon för det! Förrutom det har jag en utmattningssynrom, så jag kommer inte orka snickra en ny sida.
Jag skall minst ha 2 år kvar hos er!

Min hemsida: www.reconnectionace.se
Vänligen AnnaCarin Englund

[email protected]        tidigare adress:[email protected]

[email protected]        tidigare adress:[email protected]

Re: Min hemsida har försvunnit

Hej AnnaCarin,

Gällande domännamnet reconnectionace.se så har Loopia avaktiverat ditt domännamnet på grund av obetald faktura. Vänligen följ denna guide för att fixa detta problem, alternativt ring Loopia:
https://support.loopia.se/wiki/ateraktivera-doman-som-lopt-ut-2/

Själva hemsidan har inte påverkats, endast domännamnet som finns hos Loopia.
/ Jim Westergren