Forums tips

Benyamin
Jag hade registrarat mig på ett forum(liknande detta) fått koderna kodat in dem i htlm läge

sen senare ville jag ha en besöks statistiksmätare på forumet så jag hittade koder till en sådan...

Men när jag la in besöks statistiksmätaren försvann hela forumet :(

Har då 2 tips här

1. Spara alltid era koder i wordpad eller något annat skrivprogram!
2. Koda inte in extra saker in i samma meny som ni har forumet!!!

OBS! Som tur var hittade jag mina gamla koder till forumet
men i värsta fall måste ni göra ett nytt forum och få nya medlemar skriva nya inlägg m.m

Tänk på detta om ni har ett forum'

//Mvh Benyamin
Jag är en frivilg hjäpare som försöker svara så gott jag bara kan på alla frågor
ni hittar mig på www.bokrecensionen.n.nu
Hej! Mitt namn är Benyamin Lindgren! Jag är en frivillig hjälpare!

Du kan även nå mig på skype genom  att klicka på knappen nedan.

My status