Frågor. Till: Måns och Jim

jocke
Lite frågor till Måns och Jim, och sen förstås andra hjälparen på N.nu :)

1. kan man överföra en hemsida? T,ex jag har en hemsida som jag skulle vilja ge över
till min kaveri. Hur gör jag då? Jag menar så att inte det står unde rmitt IP-adress och
Sen om min kaveri frågar någonting på supporten så att det inte står mitt namn mm.
Hur kan jag göra det?

2. Får jag ha den här hemsidan för er?: www.freewebsite.n.nu , eller måste jag radera den?

3. Skulle ni kunna fixa så att man kan ha en textruta i forumet?

4. kan man fixa så att man kan ha massor olika huvud repliker och ämnen på en textruta.
och sen så kan man länka till en huvud rubrik? Så att om man trycker på dne länken så
kommer man till den rubriken som man vill läsa.. Förstår ni? Att man inte måste ha en skild
under textruta för varje ämne?...

Mvh, Jocke

Re: Frågor. Till: Måns och Jim

emilsson
Jag tror att den är helt okej för att du bara rekommenderar N.nu mm.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här