Går det att ha delar av hemsidan stängd för alla utom för dem som givits inloggningslösen av mig?

jo

Går det att ha delar av hemsidan stängd för alla utom för dem som givits inloggningslösen av mig?

jo
Går det att ha delar av hemsidan stängd för alla utom för dem som givits inloggningslösen av mig?  El enklare uttryckt: Går det att bara ha hemsidan öppen för ngr stycken som jag givit lösenord? Det lösenordet skulle väl i så fall inte vara det som avses under sidan:

"Ändra inställningar"
"Aktivera lösenordsskydd:
(skriv ett lösenord här och sedan kan du aktivera detta på sidor i sidredigeraren. Välj något enkelt och inte samma som du har för att logga in.) "

http://www.dok.n.nu/admin/settings.php    ??

Det står visserligen att det inte gäller inloggningen men inte explicit att DEN ändringen/inloggningen gäller att spärra min blogg för bara invalda besökare m lösen...?

Tacksam för svar. (Mkt oteknisk o tror att jag gör fel hela tiden:)

Re: Går det att ha delar av hemsidan stängd för alla utom för dem som givits inloggningslösen av mig?

DEN inställningen är det. Väljer du ett lösenord där kan du sedan aktivera lösenordsskydd på en eller flera sidor.