Går ej nå Bloggproffs.se

Mats Widholm
Hej

Bloggproffs.se hänvisar till denna, troligtvis samma ägare.

Får inget svar från ett mail jag skickade dem för några veckor sedan. Är helt förtvivlad pga att alla mina kommande inlägg helt raderats, precis som de jag publicerat.

Dock kan man gå in på Bloggproffs-se hemsida och den vägen läsa det jag publicerat.

Kan varken logga in eller göra något. vad har hänt??

Eftersom

Re: Går ej nå Bloggproffs.se

Hej Mats

Det verkar märkligt, vart mailade du och när? Kan du skicka information om det och innehållet till [email protected]