Glömt det mesta såsom "loopa" mp3 filer

Benyamin Lindgren
Hejsan! nu var det ju sjuktligt länge sedan som jag faktiskt var aktiv på N.NU och alla funktioner.

Kommer ihåg det mesta, men det verkar som att jag glömt bort hur jag gör för att spela upp mina låtar  en loop såfort man går in på sidan. alltså, den ska spelas som en härlig välkomst melodi, men gå i en loop om det är möjligt.

 ~ Benyamin [Cobzer]

PS: Är det tillåtet för mig som har laddat upp filer att lägga dessa på en annan hemsida, som aldrig haft premium tidigare, men fortfarande ägs av mig, som haft premium på en annan sida ?

Tack

Re: Glömt det mesta såsom "loopa" mp3 filer

[...]
- Här hittar du nog svaret:
http://manual.n.nu/article/46-musik-pa-din-sida

Är det tillåtet för mig som har laddat upp filer att lägga dessa på en annan hemsida, som aldrig haft premium tidigare, men fortfarande ägs av mig, som haft premium på en annan sida ?
- Du får lägga dina egna filer o bilder var du vill, men tänk på att om platsen du tar dem ifrån går ner, så syns de ju inte på plats 2.