http://www.tomjohansson.n.nu/

2 Comments

Johnny Gejdner Johnny Gejdner

Re: Grafisk form av hög kvalitet...

Intressant hemsida på många sätt. Säljer du dina tjänster?
Jag hittade inget om det och jag tänkte bara att det kanske är
fler som undrar, du är ju proffs på illustrationer!
/Johnny/
Vänliga hälsningar / Best regards
Tom Johansson Tom Johansson

Re: Grafisk form av hög kvalitet...

Hej Johnny!
Jag tar gärna emot en förfrågan på uppdrag! Har jobbat med grafisk form/illustration i över 30 år, både som egenföretagare och via anställning på reklambyråer. Om du har en förfrågan på ett eventuellt uppdrag, bara mejla mig via min kontakt sida, beskriv gärna kort vad du ev. har tänk dig, så svarar jag så snart jag kan!

Tack o bock!
Tom Johansson.