Hemsida borttagen?

Veronica Råberg
Behöver snabb hjälp (har lätt panik) då jag avser jobba med min hemsida idag och hittar det inte. Var säker på att jag genomförde Paysonbetalning för helår via nätet i oktober. Ser inte ut att ha gått igenom. Har haft den i flera år och betalt för tjänsten. Den är viktig för mitt arbete. Kommer inte åt att skriva till Supporten eftersom den tjänsten inte ingår om man inte har Premium. Tacksam för snabb hjälp!

Veronica
Baldersro Psykoterapi

Re: Hemsida borttagen?

Anneliw
Jag har liknande problem och samma panik!😦 Hoppas verkligen att vi får hjälp snabbt!!
Mvh Anneli (VocalSolution)

Re: Hemsida borttagen?

Hej Veronica,

Du ser ut att ha löst det? Du har Premium fram tills 16 dec 2017