Hemsidan visas inte längre på Google

Leif Thuresson
Hej !

Jag blev lite undrande när det gått flera dagar utan att ngn har öppnat min hemsida, vilket inte är vanligt. Jag gogglade på "mig själv" och fick meddelandet "Custom template not... Click here.." och när jag klickar enligt uppmaningen kommer jag direkt till nu/adm och får meddelandet att jag måste logga in..???
Varför har jag försvunnit från Google?

undrar LeifT i Karlshamn
leifthuresson.n.nu

Komplettering till min fråga 18 aug

Leif Thuresson
Ett litet förtydligande ang visningsproblem. Jag SYNS på Google i många varianter, men när jag klickar på någon så meddellas att: "CUSTOM TEMPLATES DOES NOT EXIST. Varför finns jag inte? Jag har provat att använda länkar till min adress på andra hemsidor, men jag får samma besked. Ingen har kunnat komma in på min hemsida på en vecka. Vad göra? Fel i "systemet"??

Hemsidan kan inte nås från Google

Leif Thuresson

Jag blev lite undrande när det gått över en vecka utan att ngn har öppnat min hemsida, vilket inte är vanligt. Jag googlade på "mig själv" och fick meddelandet "CUSTOM TEMPLATE DOES NOT EXIST... CLICK HERE..." och när jag klickar enligt uppmaningen kommer jag direkt till nu/adm och får meddelandet att jag måste logga in..???  Jag syns på Google (en hel radda med ”Leif Thuresson") men det finns ingen koppling till hemsidan

 Jag har provat att använda länkar till min adress på andra hemsidor, men jag får samma besked. Ingen har kunnat komma in på min hemsida på en vecka, vilket innebär att jag missar/har missat uppdrag. På supports frågesida finns fler som ”tappat” kopplingen till hemsidan. Jag har för ett par dagar sedan meddelat till supporten men inget har hänt varför jag gör ett nytt försök. Vid problem tidigare har felaktigheterna/frågetecknen fixats på nolltid, men inte nu. Uppenbarligen är det något fel i "systemet". Snälla! Se till att felet åtgärdas och att ”kontaktlinjen” öppnas igen!!

Vänligen
Leif Thuresson

leifthuresson.n.nu
[email protected]

Problem m inloggn för epost/Stängd hemsida

Leif Thuresson
Jag har försökt registrera mig för att kunna sända e-post direkt till Jim Westergren i hopp om att få hjälp. Problemställningen som jag skickat till det "vanliga" forumet har inte gett resultat. (Fordomdags brukade hjälpen komma per omgående). Jag "uppmanas" registrera mig och när jag gjort det får jag beskedet att jag redan finns registrerad, men det går ändå inte att skicka iväg. Det bara "går runt" i en omöjlig cirkel. VAD/HUR skall jag göra!!

Min hemsida är nu nedsläckt på andra veckan och jag förlorar uppdrag! Kan någon förklara/hjälpa. (Det tycks även finnas flera som tappat sina sidor)

Leif Thuresson

leifthuresson.n.nu
[email protected]
[email protected]

Re: Hemsidan visas inte längre på Google

Jim Westergren
Jag är osäker på vad som har hänt men du måste göra följande:
- Gå in på http://www.leifthuresson.n.nu/admin/ och logga in
- Klicka in dig på http://www.leifthuresson.n.nu/?showtemplates=yes och välj en lämplig mall.
/ Jim Westergren

Re: Hemsidan visas inte längre på Google

Leif Thuresson
Tack Jim, för hjälpen. Nu har jag sidan tillbaka (med nytt huvud - dock med lite omstuvade bilder som jag måste hitta en lösning på. Tack!