Hittar inte min hemsida!

Veronica Råberg
Behöver snabb hjälp då jag avser jobba med min hemsida idag. Hittar den inte. Var säker på att jag genomförde Paysonbetalning för helår via nätet i oktober. Ser inte ut att ha gått igenom. Kan jag betala nu? Finns hemsidan kvar? Kommer inte åt att skriva till Supporten eftersom den tjänsten inte ingår om man inte har Premium. Tacksam för hjälp!

Veronica
Baldersro Psykoterapi

Re: Hittar inte min hemsida!

Hemsidan finns kvar. Betalar du din domän till Loopia kommer den igång igen.