Hjälpare på supporten=bluff

jocke
Hej, jag vill absolut inte låta ego nu!

Men jag blen en sån som hjälper till här på supporten, för att få gratis uppgradering.
Det stod ju att man kan få gratis uppgradering om man hjälper till att svara och sånt här,
Och jag har nu varit här i ca. 1 månad och jag loggar in varje dag för att svara på olika
frågor mm. fast jag har aldrig fått någon uppgradering för det :P är det något jag gör fel?
eller är det bara fake att man inte får uppgradering eller har jag inte svarat på tillräckligt
många frågor?? eller vad är det?

Mvh, jocke

Re: Hjälpare på supporten=bluff

Sidan www.alltomoffroad.n.nu är nu uppgraderad tills den 18 Mars 2011.

Re: Hjälpare på supporten=bluff

jocke
Jeee!! tack!! tack!! ni är bäst på N.nu!!!  :)

Ha det bättre än nånsin förr!!!  :)

Ha det bäst!!!  XD

Mvh: jocke :)
www.alltomoffroad.se