Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Leif Thuresson
Hej!
Först måste jag säga att jag är imponerad över den support som ges och den positiva anda som lyser igenom på frågesidorna. Jag har sett andra liknande sidor där supporten har en ganska överlägsen och nedlåtande attityd gentemot frågeställarna. Heder åt er!

Jag är ingen hängiven "datorpillare", men jag har lyckats göra ett försök till en hemsida. Nu har jag lagt in en gästbok och undrar - hur skall jag göra för att kunna svara på eventuella inlägg som kommer? Går det?

Vänligen
LeifT
en okunnig, envis antidatornörd
som ändå envisas med att försöka..

leifthuresson.n.nu
[email protected]

Re: Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Under inlägget kommer det upp en liten knapp där det står "svara".
Du kan säkert även ta bort inlägg m.m. om du är inloggad på ditt disqus konto.

MVH

Susanna

Re: Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Hejsan Leif!

Vad kul att du tycker om den support vi ger, det är alltid en extra uppmuntran till att bli ännu mer positiv och ödmjuk i svaren vi ger! Tack!

För att svara på en kommentar som gjorts i gästboken är det bara till att klicka på knappen "Svara".

Man behöver inte ens vara inloggad för att svara.

Har gjort en bild som visar var denna knapp är för att göra det lite lättare, inte alltid helt lätt att navigera när man är något ny i den fantastiska dator och internetvärlden. :-)

alf

Re: Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

alf
Det finns ju lite olika typer av gästböcker och det enklaste sättet att svara är att själv göra ett inlägg direkt efter den som skrivit. Oftast svarar jag den som skrivit med att skiva i dennes gästbok. Men hur man svarar hänger ihop med om Du fått dennes hemsida eller mejladress. Har Du inte fått något sådant kan Du, om Du vill skriva ett direktsvar.

Det här med gästböcker är ett bra sätt att locka läsare till sin egen hemsida. Jag har ett par dagar varit flitig skrivare i andras gästböcker och ökade därmed min egen besöksfrekvens med flera hundra procent! Och Du, det är gôrskôj då man får respons från okända om sin egen hemsida!

LYCKA TILL!
alf

Re: Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Tips: Om man gör så som Måns visade så får den personen som man svarade dessutom ett e-post helt automatiskt så att han vet att någon svarad det han skrev.

Re: Hur gör jag för att kommentera kommentarerna?

Leif Thuresson
TACK TheSuss och Måns!
Jag upptäckte det själv så småningom
Lev vackert!