Hur gör jag

Ann-sofie
tacksam om att få hjälp hur man bär sig åt att få upp korten i samma höjd.Mina kort lägger sig ett och sedan ett nedanför och så helt plötsligt kommer de andra att lägga sig tre och tre.
En sak till igår när jag uppdaterade till en ny mall så kunde jag bara lägga in 2 kort under varandra för det andra kortet kom i texten som ni har längst ner.Är min header för stor?Vilken höjd är bäst..?
Tacksam för svar eftersom jag inte får bilderna som jag vill ha de.
Gäller hemsida blomknoppen.
Tack på förhand

Re: Hur gör jag

TheSuss

Om du mailar [email protected] kan vi hjälpa dig med detta (galleribilderna).

Headern du har tycker jag ser lagom stor ut :)

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se

Re: Hur gör jag

Ann-sofie
Stort TACK och enormt snabbt svar.Ann-sofie

Re: Hur gör jag

Ann-sofie
Har mejlat hoppas på snabbt svar.

Re: Hur gör jag

Ann-sofie
Hej,
mejlade direkt igår när ni skrev att jag kunde mejla och få hjälp av er, jag bara undrar hur lång tid det brukar ta innan man får svar på mejl?Trodde ni svarade direkt tillbaka då ni var så snabba att svara här på forumet.Hur lång tid brukar det ta?/Ann-Sofie

Re: Hur gör jag

TheSuss
Administrator
Vi svarar så fort vi kan i alla kanaler. Ibland går det fortare, ibland tar det lite längre tid.