Hur kan jag lägga in kommentarsfält till facebook

Hur kan jag lägga in kommentarsfält till facebook

Helen Furuhäll
Hej Jag har en officiell sida och privat sida på Facebook, jag vill att kommentarer som läggs på min .nu-hemsida ska hamna på den officiella sidan, inte att de ska hamna på min privata sida, hur gör jag, går det att fixa det?

Re: Hur kan jag lägga in kommentarsfält till facebook

Hur menar du att kommentarerna idag hamnar på din privata sida? Har du möjlighet att visa ett exempel?

Re: Hur kan jag lägga in kommentarsfält till facebook

Helen Furuhäll
Vet inte om jag kan visa, men om jag säger så här att om jag lägger in länken på min hemsida www.tennarmbandet.se så kommer det upp att det är jag personligen som har Facebooklänken.
Jag har en facebooksida som är offentlig och heter Tennarmbandet.se.
Går det att lägga in bild här så du kan se?

Re: Hur kan jag lägga in kommentarsfält till facebook

Eller så kan du maila [email protected] :)